Wat je altijd al wilde weten

Hoe werkt het als ik iets wil retourneren?

Geen probleem. Voor gedetailleerde informatie over retourneren, terugbetaling en onze 100 dagen niet-goed-geld-terug garantie, bezoek je onze pagina terugzending.

Nog geen antwoord op je vraag gevonden?!? Neem dan contact op met onze fabelachtige klantenservice. We gaan je helpen!

Hoe stuur ik een pakketje terug?

Wil je graag een of meerdere producten terugsturen? Geen probleem! Bij radbag willen we dat je 100% tevreden bent met je aankoop bij ons. Je kan dan ook alle bestelde goederen binnen 100 dagen na ontvangst retourneren. Gratis!

Wanneer je bij ontvangst een beschadigd of een niet-besteld product aantreft, neem dan eerst contact op met onze klantenservice ALVORENS het naar ons terug te sturen. Dan zoeken wij de meest pragmatische oplossing voor je, eventueel zonder retourzending. Voor alle andere gevallen staat de retourprocedure hieronder beschreven.

1. Maak je persoonlijke retouretiket aan op het retourportaal van DHL.

In het veld “Klantnummer” vul je je klantnummer in, deze vind je op jouw factuur. Je ontvangt vervolgens het verzendlabel als PDF. Je dient deze zelf af te drukken en op je retourpakket te plakken. Het retouradres voor je pakket vind je ook op dit label. Maak het jezelf gemakkelijk, en gebruik de kostenloze mogelijkheid die we aanbieden. Stuur het pakket niet terug op eigen houtje!

2. Vul het retourformulier in dat bijgevoegd was bij je pakket, en voeg dit bij je retourpakket. Heb je geen retourformulier gevonden in je pakket? Dan kan je deze hier downloaden.

3. Plak het retourlabel op je retourpakket en breng het naar een filiaal van PostNL/TNT. Bewaar het verzendbewijs van je pakket goed. Alleen hiermee kan je aantonen dat je het pakket hebt verzonden, mocht het zoek raken.

Stuur je pakket naar:

Radbag
c/o MH direkt
Bleicheweg 158
88131 Lindau
Duitsland/Germany

4. In orde! We storten het geld terug binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van het pakket op ons adres.

Let op:Gepersonaliseerde producten en audio/video opnames kunnen niet terug gestuurd worden en zijn uitgesloten van herroepingsrecht. Software is ook uitgesloten van herroepingsrecht, maar kan terug gestuurd worden indien het nog in de originele data seal zit.

Meer details over ons herroepingsrecht vind je in onze Algemene Voorwaarden (artikel 6 - Herroeping)

Nog geen antwoord op je vraag gevonden?!? Neem dan contact op met onze fabelachtige klantenservice. We gaan je helpen!

Wanneer krijg ik het geld terug na het retourneren?

We storten het geld terug binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van het retour pakket op ons adres. Als dit niet het geval is, neem dan graag contact op met onze klantenservice.

Nog geen antwoord op je vraag gevonden?!? Neem dan contact op met onze fabelachtige klantenservice. We gaan je helpen!

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Is een artikel kapot gegaan of wil je liever iets anders hebben uit onze shop? Neem dan alsjeblieft contact met ons op via telefoon, email of het contact formulier.

Wij zullen dan alles regelen.

Nog geen antwoord op je vraag gevonden?!? Neem dan contact op met onze fabelachtige klantenservice. We gaan je helpen!

Mijn personaliseerbaar artikel is beschadigd bij mij aangekomen. Wat zal ik nu doen?

Allereerst onze excuses dat ons personaliseerbaar product niet aan jouw (en onze) verwachtingen voldoen. Dit kan zijn door een beschadiging, of een fout in de tekst – die er in de preview niet in stond.

Als dit het geval is zullen we uiteraard het product gratis omruilen. Gebruik alsjeblieft het contact formulier en laat ons weten wat er precies fout mee is. Gelieve ook foto’s mee te sturen van de foutjes/beschadiging.

Nog geen antwoord op je vraag gevonden?!? Neem dan contact op met onze fabelachtige klantenservice. We gaan je helpen!

Onderwerpen
Bestelling
Product details
Betaalmethode
Verzending
Retourneren, omruilen, terugbetaling
Cadeaubonnen en kortingsbonnen
Overige vragen
Cadeauverpakking